simple pink, co nowego?

Znowu nowy post! Ale jestem systematyczna hehe.
Więc moja stylizacja jest w połowie różowa, czyli w kolorze tej wiosny. Właśnie w tym momencie w sklepach najwięcej jest ubrań w kolorze różowym i innych bo w tym sezonie będą modne pastele.
Oczywiście nikt nie każe się nam na siłę ubierać w to co modne, to zależy od gusta. Ja osobiście ostatnio bardzo polubiłam różowy. Chodzi mi oczywiście bardziej o pudrowy róż!
Teraz panują wyprzedaże w sieciówkach między sezonowe i można właśnie zdobyć jakieś fajne ciuszki w kolorze pastelowym lub jakimkolwiek się chce. 
Natomiast w H&M właśnie ruszyła sprzedaż kolekcji ubrań na największy festiwal Coachella (KLIK) w Ameryce.
Poza wyprzedażami w sklepach można znaleźć już kolekcje letnie.
Dobra a tu mała podpowiedź jeśli nie wiecie co ubrać do pasteli, bardziej na luzie.
Dzisiaj trochę więcej zdjęć niż zwykle.









bomber jacket-Stradivarius
bluza-Majors
spodnie-Bershka
skarpetki-H&M
torba-Zara


SOCIAL MEDIA:
Tumblr-kliknij
Instagram-kliknij
Facebook-kliknij
YouTube-kliknij
Snapchat: @zuzazuzajo 
Fotograf: Oliwia Sosińska


Komentarze

  1. kurwa poziom twojego tekstu jak w podstawówce. a zdjęcia, czyżby 'INSPIRACJA' Gaczorkiem? naucz się składać zdania.
    'Dobra a tu mała podpowiedź jeśli nie wiecie co ubrać do pasteli, bardziej na luzie.' CO TO ZNACZY??

    OdpowiedzUsuń
  2. Zesralam sie XDDD
    Ja przynajmniej robię coś ze swoim życiem a nie siedzę na czyimś blogu i tylko kłapię mordą na prawo i lewo bez potrzeby, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetki nie bardzo się z tym łączą, postaraj sie bardziej zwracac uwage na to co piszesz i rob zdjecia na lepszym tle a bedzie duzo lepiej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Holiday Adventures

American starter pack

Akcja reaktywacja!