American starter pack

 Cześć wszystkim! Od razu przepraszam za moją miesięczną nieobecność (o ile ktoś ją w ogóle zauważył i kogoś to interesuje :D)! Nie było mnie, ponieważ wiadomo zbliża się koniec roku więc trzeba było oceny wyciągnąć żeby w miarę wyglądały na świadectwie, czyli brak czasu. Drugą sprawą było brak pomysłu i miejsc na zrealizowanie zdjęć i stylizacji. Ogólnie plan jest taki, że blog ruszy "pełną parą" na wakacje i będą też na nim zmiany w wyglądzie, w każdym razie mam taką nadzieję. Bo czasu wolnego będę miała sporo.
PS. Jakbyście widzieli gdzieś jakieś ogłoszenia pracy na wakacje w Żarach, to proszę o kontakt!
 Dzisiaj przychodzę do was z letnią stylizacją bo w końcu można nosić krótkie spodenki. Inspirowana jak zwykle trochę latami 90 i 80. Znajduję się również element przełamujący całą stylizacje, czyli elegancka torebka na łańcuszku, która przypomina mi torebkę Chanel. Mam nadzieje, że kiedyś będzie to ta oryginalna, a nie tylko przypominająca.
 Ale teraz o czym innym. Chciałabym poruszyć temat ubioru nastolatek w XXI w.
 Czy prócz mnie ktokolwiek zauważył, że każda dziewczyna teraz wygląda tak samo, tzn. body ze sznurowaniami, białe spodnie lub czarne, klasyczne Superstar, no i do tego czapka z daszkiem? Oczywiście obowiązkowo ciuchy z Bershki. Ta moda wyniosła się chyba z Tumblra i Instagrama, wiecie taki amerykański starter pack każdej dziewczyny. Idę ulicą i widzę tylko to samo, jakbym widziała jedną osobę cały czas. Śmieszy mnie to, znaczy ja rozumiem, że im się to podoba ale przez to gubią gdzieś własny styl i wyglądają jak klony. Zobaczą gdzieś ładne zdjęcie z wypiętą dupą w bodach i czapce i próbują się upodobnić, co raczej jest marną kopią. Na wszystko co nowe i nadeszło z Ameryki jest parcie, ale do czasu. Tak jak nie słuchasz amerykańskiego rapu to nie istniejesz. Nie dajmy się zwariować, róbmy to co nam się podoba, a nie innym. Przysłowiowego fejmu nie zdobędziesz wyglądając jak co druga dziewczyna na ulicy. Spróbuj znaleźć swój własny, wyróżniający się ubiór i nie stylizuj się na dziewczyny z obrazka. To było fajne, ale na chwilę. Więc, proszę czerp inspiracje ze wszystkiego co cię otacza, ludzi, obrazów, miejsc, wybiegów, internetu, gazet i staraj się wyróżniać od innych. Fajność (nie wiem czy, istnieje takie słowo) znaczy inność.
Dajcie znać jak Wam się podobają moje przemyślenia i, czy to ma jakiś sens :)
Pragnę zaznaczyć, że nie dotyczy to wszystkich i nikogo konkretnego nie mam na myśli. 
A teraz zapraszam do zdjęć: 








 chooker- Stradivarius
koszulka- Thrasher/ Selectshop
pasek- New Look
spodenki- Stradivarius
torebka- CCC
buty- Adidas Stan Smith

Wpadajcie na moje social media, tam są częściej nowości:
Tumblr -trochę nowośći i muzyki
YouTube -soon
Instagram -parę nowych zdjęć
Snapchat @zuzazuzajo
Olx- zozol42b jakby ktoś chciał coś kupić na lato, to zapraszam

Fotograf: Oliwia Sosińśka



Komentarze

  1. Ooo najlepszy fragment z klonami 💗💞🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz o własnym stylu i nie inspirowaniu się na cudzych stylizacjach. Za chwilę wrzucasz zdjęcia, gdzie pokazujesz jak można się ubrać, jaki masz styl. Sądzę, że ma to na celu zainspirowaniem kogoś, więc gdzie jest sens?
    Każdy wygląda tak samo, nie odróżnia się od siebie, bo KAZDY kupuje w tych samych sieciówkach, tę samą rzecz posiada 716372 innych osob, bo takie prawa natury. Trudno o oryginalnosc, skoro w kazdym sklepie jest to samo:)
    Twoj styl bardzo mi sie podoba, wygladasz bardzo ladnie i pasuje Ci to. Nie mialam na celu krytykowac notke, tylko chcialam wyrazic swoje zdanie:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, nie rozumiesz sensu mojego wpisu. Chodziło mi o to, że wszystkie dziewczyny inspirują sie jednym i tym samym a nie o to chodzi przecież, tylko zeby czerpać że wszystkiego te inspiracje i łączyć, a nie tylko tumblr. Style powinny byc rożne, nawet jeśli masz ta sama rzecz co duzo osób, mozesz ubrac sie do niej całkiem inaczej aby nie wyglądać tak samo. W sieciówkach można znaleźć duzo fajnych rzeczy, których duzo ludzi nie ma, tylko trzeba umieć szukać i miec cierpliwość, poza tym nie tylko istnieją sieciówki, sa tez, np. lumpeksy. Rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  3. 24 year-old Accounting Assistant IV Fianna Murphy, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like Bright Leaves and Netball. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Sportvan G30. skorzystaj z tego linku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Holiday Adventures

Akcja reaktywacja!