Wakacje

 Cześć ziomki! Jak Wam podoba się mój nowy baner? Tak, wiem, średni jest ale starałam się żeby w miarę wyglądał. Na wakacje postaram się coś innego ogarnąć, wszystko w swoim czasie. Na razie będę w miarę możliwości dodawać częściej posty ze stylizacjami i może jakimiś innymi inspiracjami, zobaczymy.
 W końcu zaczęły się wakacje i lato. Jak ja kocham, całe dnie nic nie robić. Moje plany na wakacje wyglądają następująco, na cały lipiec do pracy i siłownia, a sierpień jakiś wylot gdzieś z rodzicami i pod koniec miesiąca wyjazd na koncert. A od 29 czerwca zaczyna się Opener, kto jedzie? Bo ja nie :(
Podzielcie się swoimi planami na wakacje oraz opinią na temat tego o czym powinnam pisać tutaj i co mogłabym w miarę możliwości jeszcze zmienić! :)
 Zapraszam do zdjęć z moim super spodenkami, jeżeli wybieracie się na jakiś festiwal muzyczny w najbliższym czasie, np. Opener  lub gdzieś za granicę, do Polski, do jakiegoś większego miasta i lubicie lata 90 (tak, wiem nudzą już was te lata 90 u mnie ale ja się nadal jaram tym stylem) to jak najbardziej się też nada:








okulary- Reserved
chooker- Stradivarius
koszulka- Versace
spodenki- H&M x Coachella
buty- Adidas Superstar City Series (New York)

Zapraszam również na moje SOCIAL MEDIA:
Snapchat: @zuzazuzajo
Fotograf: Oliwia Sosińska


Komentarze

  1. Cudowny stój :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi baner podoba się bardzo, rozwijaj siebie i swojego bloga dalej Zuzka, powodzenia i gratuluję odwagi, nie każdego w dzisiejszych czasach byłoby stać na to, aby zacząć robić coś, co sprawia jemu przyjemność, bo teraz wszyscy kierują się oceną innych, jeszcze raz powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Holiday Adventures

American starter pack

Akcja reaktywacja!